Case study naszych realizacji
Strona internetowa Kliniki Estetyki Programu Grupy LUX MED
Autor: Ewelina Gościcka
Cel do osiągniecia:
Celem serwisu była prezentacja oferty Kliniki Estetyki oraz sprzedaż usług, dzięki wysokim współczynnikom konwersji.
Głównym założeniem serwisu było zaprezentowanie oferty i sprzedaż usług Kliniki Estetyki. Strona internetowa Kliniki Estetyki LUX MED, miała spełniać funkcję informacyjną oraz przedstawiać ofertę placówki. Struktura serwisu została podzielona osobno na kobiety i mężczyzn, dzięki temu, Panowie mogli znaleźć swoje miejsce, w świecie medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej. Strona zawiera główne kategorie: chirurgia plastyczna, medycyna
Strona www i materiały reklamowe dla Kongresu Ginekologii Plastycznej i Estetycznej
Autor: Ewelina Gościcka
Cel do osiągniecia:
Celem do osiągnięcia było stworzenie serwisu dedykowanemu wydarzeniu z możliwością rejestracji i zakupu biletu online.
Głównym celem było przygotowanie serwisu, który zawierałby wszystkie niezbędne informacje, łącznie z rejestracją, zakupem biletu online, ułatwiającego łatwy kontakt wszystkim zainteresowanym osobom. Kongres Ginekologii Plastycznej i Estetycznej to wydarzenie z grupy Premium, które wymaga, aby strona internetowa była atrakcyjna (w jednym głównym kolorze, użyteczna, spójna), co wpływa na jej konwersję. Najważniejszymi zaletami strony są: przejrzystość
Identyfikacja wizualna Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej i Rekonstrukcyjnej
Autor: Ewelina Gościcka
Cel do osiągniecia:
Celem nowej identyfikacji było stworzenie unikalnego prostego znaku, kojarzącego się z ginekologią i Polską. Znak miał być czytelny i przygotowany w dwóch wersjach językowych.
Nowa identyfikacja wizualna ówczesnego Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej PTGP, a dziś Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej i Rekonstrukcyjnej została oparta na symbolicznym odzwierciedleniu stref układu rozrodczego kobiety oraz mapy Polski. Znak zawiera w sobie inicjały PTGPiR oraz PSPG alternatywnie dla wersji polskiej i angielskiej. Dodatkowo w ramach opracowania graficznego przygotowany został projekt okładki do autorskiego magazynu
Atlas Ginekologii Plastycznej
Autor: Ewelina Gościcka
Cel do osiągniecia:
Celem przygotowania książki “Atlasu Ginekologii Plastycznej” dr Andrzeja Barwijuka była potrzeba ujednolicenia języka opisującego poszczególne procedury w ginekologii plastycznej.
Nasza współpraca, polegała na opracowaniu graficznym ilustracji, przygotowanych przez panią Jolantę Świaniewicz-Barwijuk. Wszystko przebiegało, pod czujnym okiem dr Andrzeja Barwijuka. Wykorzystując techniki graficzne, na podstawie rysunków przed i po zabiegu, wykonaliśmy etapy pośrednie – czyli przebieg całej procedury zabiegowej (techniki cięcia, szycia). “Atlas Ginekologii Plastycznej”, został wydany przez Wydawnictwo lekarskie PZWL i jest to pierwsza
Kongres Ginekologii Plastycznej i Estetycznej
Autor: Ewelina Gościcka
Cel do osiągniecia:
Celem kongresu była przede wszystkim misja edukacyjna Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej (PTGP), dziś PTGPiR. Wydarzenie miało mieć charakter bardzo prestiżowy o wysokim standardzie. Kluczem było samofinansowanie się imprezy.
III Międzynarodowy Kongres Ginekologii Plastycznej i Estetycznej pod auspicjami PTGP – Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej odbył się 21-22 kwietnia 2018 roku w hotelu Holiday Inn. Ten dwudniowy zjazd ściągnął najwybitniejszych ginekologów plastycznych i estetycznych z całego świata.