Strona internetowa Kliniki Estetyki Programu Grupy LUX MED
Autor: Ewelina Gościcka
Cel do osiągniecia:
Celem serwisu była prezentacja oferty Kliniki Estetyki oraz sprzedaż usług, dzięki wysokim współczynnikom konwersji.
Głównym założeniem serwisu było zaprezentowanie oferty i sprzedaż usług Kliniki Estetyki.
Strona internetowa Kliniki Estetyki LUX MED, miała spełniać funkcję informacyjną oraz przedstawiać ofertę placówki. Struktura serwisu została podzielona osobno na kobiety i mężczyzn, dzięki temu, Panowie mogli znaleźć swoje miejsce, w świecie medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej. Strona zawiera główne kategorie: chirurgia plastyczna, medycyna estetyczna, ginekologia estetyczna i plastyczna, zdrowy styl życia, męska chirurgia intymna. W zależności od kategorii, mamy 2 lub 3 poziomy rozwinięcia tematu. Dzięki temu działaniu, powstały nam landingpage w konkretnych kategoriach, na które możemy kierować kampanie, np. chirurgia plastyczna piersi. Landingpage zawiera część główną wprowadzenia, możliwe warianty usługi z informacją o cenie, czasie trwania zabiegu i innych, ważnych parametrach dla pacjenta. Dodatkowo całą stronę możemy przekształcić w materiał promocyjny, dzięki możliwości generowania pliku pdf.
Główne cechy serwisu to:
- funkcjonalność i responsywność
- czytelność i przejrzystość
- kompatybilność z social media
- podział na strefę kobiet i mężczyzn
- dopracowane lejki sprzedażowe i punkty konwersji
- dedykowane landingpage dla kampanii
- sekcja aktualności i porady w poręcznej, filtrowanej formie
- możliwość zakupu online vouchera
Zobacz: www.estetyka.luxmed.pl