Strona internetowa Kliniki Estetyki Programu Grupy LUX MED
Cel do osiągniecia
Celem serwisu była prezentacja oferty Kliniki Estetyki oraz sprzedaż usług, dzięki wysokim współczynnikom konwersji.
Jako agencja specjalizujemy się w reklamach internetowych i komunikacji w social media, znając ich specyfikę i szczególne wymagania. Prowadzimy skuteczne reklamy, które osiągają oczekiwane poziomy konwersji. Dzięki analityce działamy
Identyfikacja wizualna z logotypem to pierwsze wrażenie z jakim styka się Twój klient. Zadbaj by oprawa wizualna marki była unikalna i rozpoznawalna.
Twoja mobilna strona internetowa to dziś pierwszy kontakt z klientem. Zadbaj o łatwą nawigację, merytoryczne treści oraz synchronizację z social media (np. facebook).
To jak widzą Cię klienci zależy od Ciebie. Publikacje prasowe i telewizyjne zwiększają Twoją wiarygodność i są pierwszym etapem w budowaniu relacji.
Manager ds. klientów strategicznych
Menadżer do spraw klientów strategicznych. Opiekuje się klientami i dba o najwyższą jakość i terminowość wykonywanych zadań.
Brand manager
Lider Medio, ekspert patrzący holistycznie na marketing i sektor reklamy, specjalizuje się w budowaniu i wizerunku marki oraz marketingu usług medycznych. Zajmuje się brandingiem i opracowywaniem skutecznych strategii marketingowych dla naszych klientów.
Chcesz wiedzieć jak klienci oceniają Twoją firmę i jakie reklamy będą skuteczne? Wypełnij ankietę, a wstępny raport i cennik sugerowanych działań dostaniesz mailem.
Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwościach prowadzenia kampanii, pełnym outsourcingu marketingu lub prowadzeniu działań tylko w wybranym zakresie.
Cel do osiągniecia
Celem serwisu była prezentacja oferty Kliniki Estetyki oraz sprzedaż usług, dzięki wysokim współczynnikom konwersji.
Cel do osiągniecia
Celem do osiągnięcia było stworzenie serwisu dedykowanemu wydarzeniu z możliwością rejestracji i zakupu biletu online.
Cel do osiągniecia
Celem nowej identyfikacji było stworzenie unikalnego prostego znaku, kojarzącego się z ginekologią i Polską. Znak miał być czytelny i przygotowany w dwóch wersjach językowych.