Remarketing Ads

Remarketing to rodzaj reklamy śledzącej, która wyświetla się osobom, które odwiedziły Twoją stronę internetową. Jej zadaniem jest przypomnienie o produkcie, usłudze i Twojej ofercie. Remarketing bierze kluczowy udział w cyklu zakupowym i tzw. ścieżce konwersji.

Ścieżka konwersji to tzw. model zakupowy, lista aktywności w jakie zaangażowany jest użytkownik przed finalnym zakupem. Najprostszy schemat to taki, gdzie użytkownik widzi reklamę, przechodzi na stronę i dokonuje zakupu. Jednak często decyzja zakupowa nie jest taka szybka, a osoba wraca na stronę dopiero po jakimś czasie. W tym momencie analizuje oferty konkurencji i własne potrzeby. Jeśli nasz produkt lub usługa są konkurencyjne, być może wróci i dokona zakupu u Ciebie na stronie. Jednak nie powinniśmy zdawać się na los, a działać proaktywnie. Tym właśnie jest remarketing – sukcesywne, systematyczne przypominanie o ofercie.

Gdzie możemy wyświetlać reklamy remarketingowe?

Do emisji reklam remarketingowych możemy wykorzystać zarówno przestrzeń Google Display Network, a więc portale współpracujące z Google, jak również social media. Co ciekawe, im większa dywersyfikacja działań, tym wyższa skuteczność.
Wyobraź sobie sytuację, że szukasz nowego samochodu. Wyszukujesz informacje w Google i trafiasz na stronę Twojej ulubionej marki. Oglądasz różne modele, ale nie jest do decyzja na już. Wracasz do pracy i po jakimś czasie przeglądając social media, widzisz dokładnie model samochodu, którym jesteś zainteresowany, z ofertą specjalną lub wyposażeniem, na którym Ci zależało. Twoja potrzeba zakupowa rośnie. Z reklamy trafiasz na stronę konfiguratora. Z ciekawości sprawdzasz ofertę wybranej konfiguracji i opuszczasz serwis. Następnie przeglądając materiały na portalach motoryzacyjnych, widzisz informacje, które mówią, że Twój indywidualnie skonfigurowany samochód, jest aktualnie dostępny z leasingiem. Ponownie wracasz do serwisu i o ile nic nie zmieni Twojej decyzji dokonujesz zakupu.

Jest to modelowa i najbardziej typowa ścieżka: Google Ads – WWW – Social Media Remarketing – WWW – GDN Remarketing – WWW – sprzedaż.

Jakie formaty reklam remarketingowych są dostępne?

  • Facebook Ad oferuje nam wszystkie dostępne formaty, choć najlepiej sprawdza się tradycyjny post lub karuzela.
  • Google Display Network to formaty graficzne, banerowe oraz reklama tekstowa.

 

Jeśli szukasz agencji, która w sposób rzetelny, sumienny i uczciwy poprowadzi Twoją kampanię, napisz do nas!

  • Doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie.
  • Opracujemy strategię reklamową.
  • Uruchomimy kampanię.
  • Zoptymalizujemy ją tak, by skuteczność była maksymalna, przy możliwie najniższym koszcie kliku.

Zadzwoń: +48 531 013 913

Napisz: marketing@agencjamedio.pl 

Artykuły, które mogą Cię zainteresować

Klienci B2C na rynku usług

Klienci biznesowi na rynku usług, (wszelkiego rodzaju działalności gospodarcze oparte na różnorodnych formach prawnych), współpracujący z innymi podmiotami, mającymi swoje relacje sprzedażowo – zakupowe, to nasz model B2C (Business to Customer).